5 Simple Techniques For طراحی سایت

Wiki Article

اگر تا به حال اقدامی برای طراحی وب سایت اختصاصی نکرده اید. با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا به شما کمک نماییم. اگر از قبل دارای سایت هستید میتوانیم سایت شما را از نظر کدنویسی و سئو سایت بهینه سازی کنیم.

در صورتی که سایت فروشگاهی شما نیاز به تجزیه و تحلیل داده‌های خاصی از مشتریان داشته باشد می‌توانید از برنامه نویسی پایتون استفاده کنید. پایتون این امکان را به شما می‌دهد که رفتار کاربران سایت خود را در بازه زمانی خاص نسبت به یک محصول مشخص آنالیز کنید . همچنین سایت‌های آژانس هواپیمایی یا هر سایتی که با سیستم رزرو کار می‌کند از زبان برنامه نویسی پایتون استفاده می‌کند زیرا دیتابیسی که توسط پایتون ایجاد می‌شود به صورت سفارشی فقط برای یک هدف مشخص طراحی ‌می‌شود و اختصاصی بودن دیتابیس ایجاد شده توسط پایتون برای سایت‌هایی که خدمات ارائه می‌کنند نتیجه مطلوب‌تری به همراه دارد.

حسن روحانی: زنجیر تحریم‌ها هرچه زودتر باید از پای اقتصاد کشور باز شود/ احیای برجام یک‌سال قبل امکانپذیر بود

در هر صفحه نمایش با توجه به اندازه آن، ساختار سایتی متفاوت و متناسب با اندازه صفحه نمایش داشته باشید

کسب و کار اینترنتی بدون داشتن استراتژی های سئو محکوم به شکست است بنابراین توصیه می شود حتما از تجربیات یک متخصص سئو برای سایت خود استفاده کنید.  

اما پشتیبانی های مرتبط با پیاده سازی امکانات جدید ، تغییرات گرافیکی و... ، طی جلسات و توافقات صورت طراحی وب سایت گرفته بین مشتری و شرکت، طبق زمان و هزینه اعلام شده صورت می گیرد.

صفر تا صد پروژه ساخت سایت اعم از معماری سایت، طراحی رابط کاربری سایت، تجربه کاربری سایت و … توسط افراد درون سازمان انجام می‌شود و هیچ بخشی به افراد خارج از شرکت سپرده نمی‌شود.

*شرکت طراحی سایت دات وب جهت میزبانی از سرورهای اشتراکی استفاده نمی‌کند، تمامی سرورهای دات وب به‌صورت اختصاصی و مجهز به جدیدترین تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌باشند که جزئیات آن‌ها در قرارداد ذکر می‌گردد.

در صورتیکه تیم سئو سایت ما برای بهینه سازی وب سایت افرادی که درخواست دارند بررسی کدهای سایت طراحی سایت اختصاصی یکی از مقوله های آنان میباشد. و در صورت تمایل صاحب سایت، تیم برنامه نویسی کد ها را از ابتدا برای آن سایت کدنویسی میکنند که خود همین مستلزم زمان و هزینه برای صاحب سایت میباشد.

به جز هزینه طراحی سایت، چه هزینه های دیگری باید پرداخت کنم؟

برای طراحی استارت آپ لازم است چه ویژگی هایی را در اولویت قرار دهیم؟ یک سایت استارتاپ برای اینکه بتواند سودمند باشد باید برخی از باید و نباید ها را دارا باشد. مهمترین ویژگی های سایت استارت اپ شامل موارد زیر است:

نکات طراحی وب سایت تخصصی برای شما باید عنوان شود تا آگاهی بیشتری نسبت به پروژه خود داشته باشید. هر شرکتی هنگام برنامه نویسی یک نکاتی را به صورت پیش فرض برای خود دارد. که آن ها را در تمامی وب سایت های خود لحاظ میکند. یکی از مزیت های طراحان ما در این است. که برای هر یک از طراحی ها چه اختصاصی و چه آماده نکات مربوط به خود را دارد.

مدت زمان انجام یک پروژه طراحی سایت، کاملا بستگی به ویژگی‌ها و گستردگی آن دارد.

طراحی سایت با اصول سئو یکی از نکاتی است که ما از همان ابتدای ساخت سایت به آن توجه زیادی میکنیم.

Report this wiki page